Mina Ärenden

Här kan du skicka ditt ärende till Rexellent, oavsett om det gäller en serviceanmälan, fråga eller störningsärende.

Serviceanmälan 

Serviceanmälan görs om ni finner något som är fel i er lägenhet eller i gemensamma utrymmen i fastigheten. Serviceanmälningarna skall registeras och hanteras via Mina Sidor. Så fort serviceanmälan har inkommit via Mina Sidor skickas den till rätt entreprenör för utförande. När serviceanmälan görs på Mina Sidor så kan ni hyresgäster följa er serviceanmälan, så som att det inte är åtgärdat för att fastighetsskötaren väntar på material eller om någon entreprenör skall titta på det.

   

 

Störningsärende 

Ett störningsärende skapas när man störs av sina grannar. Alla störningsärenden hanteras konfidentiellt. 

 

 

Frågeformulär  

Om ni har en fråga avseende ert boende, vänligen skicka in frågan genom att använda er av frågeformuläret nedan.