Vad förändras?

 

Från och med den 1 april 2021 är Rexellent Property Management en del av Croisette Real Estate Partner. 

Vad innebär detta för mig som fastighetsägare? 

Förvaltningen av din fastighet kommer att fortsätta på samma sätt som tidigare. Kontakta oss gärna om du har några frågor! 

Vad innebär detta för mig som hyresgäst? 

Som hyresgäst i en fastighet förvaltad av Rexellent kommer ingenting förändras, du kommer fortsätta att använda Mina Sidor med att registrera dina ärenden såsom serviceanmälan, hitta din hyresavi och sökan andra lägenheter. Kontaktvägarna via mail och telefon kommer att vara dem samma under en tid framöver, när dessa förändras kommer detta kommuniceras i god tid. 

Vad innebär detta för mig som lägenhetssökande? 

Om du har ansökt om en lägenhet publicerad på Rexellents hemsida, kommer den hanteras på samma sätt som tidigare samt att uthyrningspolicyn gäller fortsättningsvis.  

Kontaktvägar  

Rexellent.se kommer under en period att finnas kvar men under kommande period kommer funktionerna successivt att flyttas över till Croisette.se. 

Frågor?

Ni är välkomna att höra av er om ni har några frågor på info@rexellent.se alternativt 042-44 22 440 under Telefontiden måndag-torsdag 9-12.